ACTUALITATELOCALULTIMA ORĂ

Val de acuzații grave pentru Off Road Max, unul dintre cele mai cunoscute service-uri de tuning din România. Un tânăr din Iași a rămas cu paguba de sub 10.000 de lire: „Nu știu ce să mai fac”

Service-ul auto Off Road Max din Suceava, acuzat că înșală clienții. Un bărbat din Târgu Frumos, din Iași, nu mai știe nimic de mașina pe care a trimis-o la acest service pentru modificări, în urmă cu un an. Acesta a efectuat mai multe plăți în speranța că responsabilii se vor ocupa de mașină, însă aceștia nu îi mai răspund la numeroasele apeluri telefonice, arata jurnalistii de la BZI.ro.

Service-ul auto Off Road Max din Suceava, acuzat de înșelăciune

În urmă cu un an, Ștefan Caras, în vârstă de 33 de ani, a cumpărat o mașină în scopul de a o modifica, aceasta fiind parte dintr-un proiect personal. Datorită faptului că acesta locuiește în Scoția de 14 ani, locul de muncă nu îi permite să revină în țară foarte des. Tocmai de aceea, pe data de 14 octombrie 2023, Ștefan Caras a trimis mașina service-ului auto Off Road Max, deoarece a considerat că va avea parte de transparență din partea mecanicilor.

Acesta a reușit să stabilească un acord împreună cu Cristi Șuiu, directorul Off Road Max și cel care se ocupă în mod direct de toate proiectele, privind modificările care aveau să fie aduse mașinii trimise de Ștefan Caras.

„Am reușit să iau un număr de telefon, l-am sunat apoi pe domnul Cristi Șuiu, care este directorul Off Road Max și cel care se ocupă de toate proiectele. Am căzut de bun acord și mi s-a spus că, tot ceea ce doresc să fie modificat la mașină, să îi scriu în mesaje pentru a nu exista discuții. Eu am încercat să îl mai sun și să îi explic ce doream, iar el mereu îmi spunea că se va ocupa. Prima dată, mi-a făcut un preț la care am căzut ambii de comun acord, după care mi-a cerut un avans în jur de 5.500 de lire pe care i-am și trimis. Am trimis mașina la ei din Scoția, am pus-o pe platformă. La început, aceștia erau foarte deschiși să discute. Eu voiam o restaurare. Undeva la vreo două, trei săptămâni, m-a sunat domnul Cristi cerându-mi niște bani, iar eu, fiind de bună credință, i-am trimis suma de 15.363 de lei”, a declarat Ștefan Caras, proprietarul mașinii.

Reprezentanții service-ului auto au încetat să mai răspundă apelurilor telefonice

Potrivit lui Ștefan Caras, Cristi Șuiu a încetat să mai răspundă apelurilor telefonice aproape disperate ale acestuia.

„Situația a continuat! Eu i-am trimis iarăși bani pentru modificări, iar la un moment dat, pentru o perioadă, acesta nu mai răspundea la telefon sau dacă răspundea, era mereu pe grabă. La ceva timp, m-a sunat un coleg de-al domnului spunându-mi că se va ocupa el de proiect, dar mă amânau mereu câte două săptămâni. Însă, acest lucru nu s-a întâmplat! Mi-au spus de cel puțin 10 ori că mașina mea va fi gata în două săptămâni”, a mai spus Ștefan Caras.

Presupunând că mecanicii se ocupă de mașina acestuia, Ștefan Caras a mai transferat o sumă de 7.000 de lei, avans pentru tapițerii, în contul directorului Off Road Max, în speranța că mașina va fi gata în timp util. Proprietarul mașinii a apelat la ajutorul unei rude pentru a afla ce se întâmplă cu autovehiculul, dar aceasta a primit același răspuns.

„Mai târziu, am transferat suma de 7.000 de lei avans pentru tapițerii în contul domnului Cristi. Sincer, sunt disperat și nu știu ce să mai fac! Îmi doresc să merg și pe cale legală. Eu am avut foarte mare încredere în ei. De atât timp de când stă mașina la ei, se poate și deteriora. La început, mi-a trimis o poză, că a vopsit-o pe exterior și cam atât. Mie mi-a spus că partea mecanică se va face prima dată, dar acest lucru nu s-a întâmplat. Am apelat la un cumnat de-al meu să discute cu el, și domnul Cristi i-a spus același lucru, că o s-o termine în 2 săptămâni. Din câte am înțeles, mașina este acum la Botoșani pentru tapițerii, dar mașina e acolo din aprilie. Nu știu, pot să îmi recuperez mașina sau nu? Nu mi s-a dat nicio chitanță pentru tot ce am plătit, absolut nimic! Eu am poze cu toate tranzacțiile pe care le-am făcut către domnul Cristi”, a mai povestit acesta pentru bzi.ro.

Proprietarul service-ului auto Off Road Max spune că mașina va fi gata în cel mai scurt timp, iar acum se lucrează la tapițerii.

„Mașina a fost restaurată de la zero, iar comunicarea cu el (n. r. – Ștefan Caras) există sută la sută. Inclusiv ieri am vorbit cu soția lui. Mașina a venit într-o stare jalnică, a venit pe platformă la noi, a fost desfăcută în bucăți, apoi restaurată, iar eu i-am trimis toți pașii, exact fiecare lucru pe care l-am discutat cu el. Într-adevăr, noi nu am avut un termen fixat, pentru că el a zis că nu se grăbește. Noi, la ora actuală, mai trebuie să facem scaunele, și mașina va fi gata. Asta înseamnă maximum 2 săptămâni și nu a ținut de noi răspunsul ăsta, pentru că, practic, dădeam ceea ce primeam de la cei care se ocupau de tapițerie. Eu am vorbit cu soția lui! Noi vrem doar să ne facem treaba. Rezolvăm! Am înțeles de la tapițer că în maximum două săptămâni mașina va fi gata. Își recuperează mașina, doar nu e a noastră, normal că e a lui. Mașina a fost restaurată total, caroseria a fost refăcută, partea mecanică, la fel”, a declarat Cristi Șuiu, proprietar service auto Off Road Max, potrivit bzi.ro.

Acuzații de înșelăciune, aduse service-ului auto Off Road Max din Suceava. Un bărbat din Târgu Frumos, din Iași, nu mai știe nimic de mașina pe care a lăsat-o la service în 2023. Proprietarul service-ului îl asigură că modificările aduse autovehiculului sunt în curs de finalizare.