Veronica Țaran – Baciu – Director General, Agenția Națională a Zonei Montane
Experiență profesională:
- 04/01/2021 – prezent – Director General, Agenția Națională a Zonei Montane
- 01/07/2019 – 31/12/2020 – Director – Direcția de strategii, politici și programe de dezvoltare a zonei montane, Agenția Națională a Zonei Montane
- 24/06/2018 – 24/01/2019 – Șef serviciu – Serviciul Buget, Financiar, Contabilitate, Ministerul pentru Românii de Pretutindeni, București
- 03/03/2014 – 24/06/2018 – Ofițer de proiect – Autoritatea de Management pentru Programul Operațional Dezvoltarea Capacității Administrative, Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, București
- 27/02/2012 – 03/03/2014 – Expert verificare ex-ante – Autoritatea de Management pentru Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, București
- 03/01/2009–27/02/2012 – Consilier juridic, SC ANDELVERO PROD COM SRL, București
Educație și formare:
- 27/09/2018 – Certificare în domeniul Sistemului European de Conturi, Ministerul Finanțelor Publice, București
- 01/10/2012 – 31/03/2013 – Curs de Politică Externă şi Diplomaţie, Institutul Diplomatic Român – Ministerul Afacerilor Externe, București
- 01/10/2009 – 06/2011 – Diplomă de Master, Academia de Studii Economice, Master program Business Administration, București
- 01/10/2005 – 06/2009 – Diplomă de licenţă – Universitatea Bucuresti, Facultatea de Administraţie şi Afaceri, București
- 01/10/2005 – 06/2009 Diplomă de licenţă, Universitatea Titu Maiorescu, Facultatea de Drept, București
- 15/09/2001 – 16/06/2005 – Diplomă de bacalaureat, Colegiul Naţional Dragoş Vodă, Campulung Moldovenesc, Profil Matematică – informatică intensiv
Limbi străine:
ÎNȚELEGERE | VORBIRE | SCRIERE | |||
Ascultare | Citire | Participare la conversaţie | Discurs oral | ||
engleză | C2 | C1 | C1 | C1 | C1 |
spaniolă | B2 | B1 | A2 | A2 | A2 |
Niveluri: A1 și A2: Utilizator elementar – B1 și B2: Utilizator independent – C1 și C2: Utilizator experimentat |
Informații suplimentare – Programe de formare
- Evaluator proiecte;
- Antidiscriminare, egalitate de gen și drepturi ale persoanelor cu dizabilități;
- Relații publice și comunicare;
- Crearea unei culturi etice: Conduită, Antifraudă, Integritate;
- Indicatori și rezultate privind gestionarea fondurilor externe;
- Managementul timpului;
- Gestionarea fondurilor externe;
- Istoria religiilor.
Participarea, în calitate de reprezentant al Autorității de Management pentru Programul Operațional Capacitate Administrativă, la schimburile de experiență și bune practici organizate în Estonia, Letonia și Lituania, cu experții implicați în procesul de coordonare a pregătirilor pentru Președinția Consiliului UE în scopul întăririi capacității administrative a experților români reprezentați în cadrul Unității de Pregătire a PRES RO 2019.