ACTUALITATENAȚIONALULTIMA ORĂ

HAOS pe Aeroportul Otopeni, după defecțiunea serviciilor Microsoft. Majoritatea curselor care decolează sunt anunțate ca ÎNTÂRZIATE

Majoritatea curselor care decolează sunt anunțate ca ÎNTÂRZIATE, iar compania Wizz Air a anunțat deja că are probleme cu patru curse din cauza penei la nivel mondial semnalată de Microsoft. Compania a transmis un mesaj, în regim de alertă, prin care îi anunță pe pasageri să fie la aeroport cu cel puțin 3 ore înainte de decolare.

Pe tabela de decolări a Aeroportului Internațional „Henri Coandă” toate cursele apar cu timp estimat de decolare sau întârziate, până după ora 16:00.

Este vorba despre zborurile:

  • Wizz 3125 catre Abu Dhabi (întârziere estimată o oră)
  • Wizz Air către Bologna (întarziere 48 min)
  • Wizz Air 3021 către Tenerife (întârziere o oră şi 10 min estimată)
  • Vizz Air 3099 către Memmingen (estimare întârziere 45 min)

Mesajul Wizz Air

Wizz Air roagă clienţii să ajungă la aeroport cu cel puţin 3 ore înainte de zborurile programate în cursul zilei de vineri.

„Sunt aşteptate potenţiale perturbări din cauza întreruperii continue a sistemului IT global al unei terţe părţi. Astăzi, la fel ca toate companiile aeriene, Wizz Air se confruntă cu dificultăţi tehnice extreme cauzate de întreruperea sistemelor IT globale ale unei terţe părţi. Clienţii Wizz Air se pot confrunta cu perturbări în întreaga reţea, serviciile de pe website şi aplicaţiile mobile fiind temporar indisponibile”, a transmis, vineri, Wizz Air, într-un comunicat de presă

Compania recizează că mai multe servicii online nu sunt disponibile în prezent:
  • Website-ul şi aplicaţia mobilă Wizz Air;
  • Sistemul de rezervare;
  • Sistemul de check-in online şi afişarea cărţii de îmbarcare;
  • Centrele de contact – rezervări noi şi modificări ale celor existente.