Este scandal mare în familia unui fost șef la ISCTR Suceava din cauza amantei. Sotia s-a cam săturat să îi suporte ifosele bărbatului, acesta din urmă având ani buni de cand lucrează la Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier – I.S.C.T.R.. Bărbatul a ajuns super bogat si dincolo de faptul că ar fi în spatele a două firme din care una pentru atestate a avut grijă și de amantă. A pus o vorbă și a fost angajată la stat adică la …Primăria Șcheia.
Ar fi acum dragoste mare între fostul șef și amantă iar nevasta ar fi ignorată.
Ca sa ne lamurim ce spectru larg de verificare și control are ISCTR . Prin județ circula zvonul că șpaga ar ajunge chiar și la 2.000 de euro. Știu sau nu oamenii legii de sumele mari de care ar trebui să dispui?
Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier – I.S.C.T.R., este organismul tehnic permanent specializat în subordinea Ministerului Transporturilor, Infrastructurii si Comunicatiilor, asigurând la nivel naţional inspecţia şi controlul respectării reglementărilor naţionale şi internaţionale în domeniul transporturilor rutiere, privind, în principal:
- condiţiile de efectuare a activităţilor de transport rutier, a activităţilor conexe transportului rutier şi a activităţii de pregătire a persoanelor în vederea obţinerii permisului de conducere;
- siguranţa transporturilor rutiere şi protecţia mediului;
- starea tehnică a vehiculelor rutiere;
- masele şi/sau dimensiunile maxime admise pe drumurile publice şi masele totale maxime autorizate;
- tariful de utilizare şi tariful de trecere pe reţeaua de drumuri naţionale din România.
- I.S.C.T.R. îndeplineşte şi rolul de autoritate competentă pentru verificare, control, sancţionare şi raportare în sensul prevederilor Regulamentului (CE) nr. 1.071/2009, ale Regulamentului (CE) nr. 1.072/2009 al Parlamentului European şi al Consiliului din 21 octombrie 2009 privind normele comune pentru accesul la piaţa transportului rutier internaţional de mărfuri şi ale Regulamentului (CE) nr. 1.073/2009 al Parlamentului European şi al Consiliului din 21 octombrie 2009 privind normele comune pentru accesul la piaţa internaţională a serviciilor de transport cu autocarul şi autobuzul şi de modificare a Regulamentului (CE) nr. 561/2006 .