Primarul Sucevei, Vasile Rîmbu a delegat printr-o dispoziție atribuții către administratirul public și secretarul general al municipiului reședință de județ.
În documentul oficial postat pe site-ul primăriei se arată că se deleagă unele atribuții ce revin primarului administratorului public Irina Vasilciuc, atribuții de coordonare directă ale comporatimentelor funcționale ale primăriei și ale serviciilor publice.
Administratorul public are în subordine:Direcția Buget, Contabilitate și Fiscalitate; Serviciul Resurse Umane și Serviciul Administrativ din cadrul Direcției Urbanism, Amenajarea Teritoriului,Cadastru și Administrativ.
Administratorul public exerictă calitatea de ordonator principal de credite.
Administratorul public al municipiului exercită atribuțiile care i-au fost delegate urmând a aproba,aviza și semna documente în nume propriu.
Administratorul public primește și distribuie pe bază de rezoluție corespondența adresată municipiului Suceava,primarului Sucevei și Consiliului Local Suceava.
Secretarul general al Sucevei, Ioan Ciutac va avea în subordine Direcția de Asistență Socială, Direcția Municipală de Evidență a Persoanelor și Direcția Juridică și Acte Administrative.
Secretarul general poate aviza și semna documente în numele primarului Sucevei.Au fost abrogate dispozițiile din luna februarie 2024.