Inspectoratul General al Poliției Române a organizat un concurs pentru ocuparea funcției vacante de director I la Unitatea Centrală de Analiză a Informațiilor din cadrul inspectoratului
Concursul a avut loc zilele trecute, la sediul inspectoratului.
Potrivit IGPR, unul dintre candidați a luat nota 1.
Asta în timp ce celălat candidat a luat nota 4,20.
Nota minimă de promovare a probei de concurs era 7.00.
Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la interviul structurat pe subiecte profesionale poate formula contestație o singură dată, în termen de 24 de ore de la afișare, ce va fi depusă în format electronic (semnată și scanată în format electronic needitabil) la adresa de e-mail a Inspectoratului General al Poliției Române – Direcția Management Resurse Umane concursuriconducere@politiaromana.ro
Conform IGPR, în structura organizatorică a Unităţii Centrale de Analiză a Informaţiilor funcţioneză 3 servicii, şi anume:
Serviciul Analiză Operaţională;
Serviciul de Analiză a Datelor şi Informaţiilor;
Serviciul Analiza Informațiilor din Surse Deschise
Atribuții
Elaborează şi supune aprobării conducerii Inspectoratului General al Poliţiei Române şi Ministerului Afacerilor Interne proiecte de dispoziţii ce vizează reglementarea unitară a activităţilor în domeniul colectării, prelucrării, stocării, verificării şi valorificării informaţiilor de natură criminală şi al analizării acestora şi face propuneri pentru îmbunătăţirea legislaţiei precum şi a dispoziţiilor, instrucţiunilor, regulamentelor şi metodologiilor în domeniu;
Culege, colectează, prelucrează, stochează, analizează şi valorifică informaţiile la nivelul Inspectoratului General al Poliţiei Române;
Avizează programele şi planurile de învăţământ la unităţile de formare şi specializare pe linia analizei informaţiilor, propune, organizează şi conduce cursuri de perfecţionare a poliţiştilor în domeniul analizei informaţiilor şi întocmeşte materiale cu rol educativ sau de promovare a domeniului;
Elaborarează procedurile de lucru pe linia analizei informaţiilor;
Îndrumă, coordonează şi monitorizează activitatea structurilor teritoriale de profil;
Efectuează evaluări tematice la structurile teritoriale de profil pe baza cărora face propuneri privind remedierea deficienţelor organizatorice, de dotare şi de pregătire a personalului;
Realizează o politică unitară de management a datelor şi informaţiilor din activitatea informativă a Poliţiei Române;
Desfăşoară activităţi de cercetare, dezvoltare şi implementare a unor noi concepte, tehnici, procedee şi instrumente de analiză a informaţilor precum şi de valorificare a produselor analitice în managementul poliţienesc;
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.