ACTUALITATEBREAKING NEWSLOCALULTIMA ORĂ

Ceață din nou pe Aeroportul Salcea. Zboruri anulate și redirecționate

Ceață din nou astazi,  pe Aeroportul Salcea. Zboruri anulate și redirecționate. Astazi conducerea Aeroportului nu a mai comunicat despre problemele care au survenit în urma ceții.  Zborul de Roma de pe Aeroportul Salcea a fost amânat pentru mâine la ora 14.00, spune  una dintre persoanele afectate.

Ce spunea un comunicat ieri dupa amiaza a conducerii aeroportului:

,,Datorită condiţiilor meteo nefavorabile cursele Wizz Air Suceava Treviso şi Suceava Charleroi au fost anulate. Prin grija operatorului Wizz Air pasagerii celor 2 curse vor fii transferați cu autocarele la aeroportul Iasi de unde vor decola spre destinațiile mai sus menționate.
🆙️Din cauza conditiilor meteo nefavorabile cursa Ryanair Suceava Bergamo s-a anulat. Prin grija operatorului Ryanair pasagerii vor fi cazaţi la hotel în această seară, iar cursa a fost reprogramată pentru maine 24.01.2023 cu decolare la ora 14:30.
🆙️Din cauza conditiilor meteo nefavorabile aeronava companiei Ryanair a decis să
decoleze de la Targu Mures direct spre Milano (Bergamo).
🆙️Zborul companiei Wizz Air de la Suceava către Bruxelles (Charleroi) a fost reprogramat pentru ora 18:00.
🆙️Zborul companiei Ryanair de la Milano (Bergamo) catre Suceava a fost rerutat spre Aeroportul Targu Mures. Pasagerii vor fi transportați cu autocarele la Suceava.
☁️ În data de 23.01.2023 Administratia Nationala de Meteorologie a emis un cod galben de ceață pentru zona joasa a judet
țului Suceava în intervalul orar 08:00 – 12:00, avertizare ce include şi raza localitatii Salcea, implicit zona Aeroportului Suceava.
Se vor semnala : local ceață care determină scăderea vizibilității sub 200 m, izolat sub 50 m.
✈️ Ca urmare a acestei avertizări pe parcursul zilei de astăzi sunt preconizate intârzieri / rerutări, anulări ale curselor programate pe Aeroportul Suceava. Ne cerem scuze pasagerilor pentru disconfortul creat.
📢Menţionăm încă o dată că decizia anulării, reprogramării sau devierii unui zbor spre alt aeroport aparține strict companiei aeriene; de altfel, compania se ocupă de toate formalitățile legate de transport și acomodare ale pasagerilor afectați de întârzieri/anulări/reprogramări ale zborurilor.
📢De asemenea reamintim pasagerilor că vor fi informati pe toate mijloacele disponibile din partea operatorilor aerieni (sms, e-mail, etc), cât și de către personalul de la check-in prin informari atât la ghișeele check-in, cât și prin sistemul audio.
Vă vom informa, prin noi actualizări la acest comunicat, cu privire la evoluţia traficului aerian din această zi pe Aeroportul „Ştefan cel Mare” Suceava.
Ioan Măriuța,
Director General,
Aeroportul Internațional ”Ștefan cel Mare-Suceava”,,
Conducerea Aeroportului a facut si o actualizare,tot  pe 23 ianuarie

Ce spun pasageri care ajung pe Aeroportul Salcea:

,,Ceata nu este un element nou pentru zona aeroportului Suceava. Cand ati modernizat aeroportul, de ce nu ati luat in considerare acest aspect?,,

,,Domnule Director,va rugam sa luati masuri si privind personalul sau organizarea acestuia in cadrul aeroportului.Din punct de vedere meteo e adevarat ca nu se poate face nimic dar personalul aeroportului cred ca tine direct de dumneavoastra.,,

Ieri am zburat spre Roma Fiumicino:un haos total:o ora de intarziere pentru ca pasagerii nu au reusit sa treaca controlul de securitate.
E adevarat ca era foarte multa lume ca urmare a devierii altor zboruri dar un personal instruit se mobilizeaza in situatii critice .
Stiu doar sa tipe si sa ameninte ca neaga imbarcarea. E pacat pentru ca s- a lucrat mult pentru deschiderea aeroportului,e adevarat ca sunt inca multe de facut dar unde se poate imbunatati situatia cu minim efort (spirit de organizare si respect fata de pasajeri)cred ca merita . Va multumesc!!,, spune o sucevenaca stabilita in Italia.
,,Buna ziua, de ce nu răspunde nimeni la nr de telefon? Am zeci de apeluri în aproape 2 saptamani, când ocupat când sună și nu răspunde nimeni.. am un zbor anulat și aș vrea câteva informații vă rog, mulțumesc!
,,Pe 15 ianuare ca aveam zborul nici se uitau la noi cu o scârbă cind cereai o informație , sa nu vorbim de frigul Di aeroport săraci copii ca stăteau de ore si ore si nimeni nu îți spunea nimic eu am avut noroc ca a avut numai 3 ore de întârziere dat alți stăteau de 10 ore,,
,,Se pare că pasagerii ce vin de la Roma în acest moment au parte de un zbor panoramic …,,
,,Ultima dată informațiile le făcea un angajat al aeroportului ….cu sarmale in gura …..nu se înțelegea nimic ….nu din cauza că era gălăgie ….ci ptr  ca vorbea sa nu înțelegem,,